utorok 4. decembra 2012

planeta arizona

aby ste sa neosmekli, ze sa z nasledujuceho prispevku naucite nieco nove o arizone. nenaucite. lebo som ako turista nedavala pozor na vyklad, nakolko som si celu cestu nadavala, ze som si so sebou nezobrala labello a islo ma porazit. 
upozornenie c. 2 - fotky nie su upravovane, sorry.

takze! v arizone som pobudla druhy novembrovy tyzden. vedela som, ze mam ocakavat horuce dni a chladne noci, ale taky suchy vzduch som necakala. este len sa otvorili dvere na lietadle, vyschla mi  koza a ta ma svrbela az pokym som nevystupila v starom dobrom vancouvri.  sakra, este som ani nezacala pisat a uz som pri navrate. co ste ma to v tej skole naucili! (resp. pamatas, zilla, jak som furt mrncala, ked som musela pisat slohy a ty si ma nemohla pocuvat, tak si mi povedala, co tam mam dat a ja som sa ta potom zakazdym opytala ' co bolo na zaciatku?'  ) ha! tu mam, co sa clovek za mladi nenauci, na stare kolena tak dopadne. a zas som neni v tej arizone. doslaka.

alebo viete co? pozrite si fotky.  a hadam ma k nim volaco napadne.


pohlad na motor lietadla. aha, to mala byt fotka krajiny. co uz, ked mam v jednom kuse debilne sedadlo. bud kridlo alebo vrtule. nah.



byvali sme v Scottsdale, co je hned vedla hlavneho mesta Phoenix, kusok od hranic s novym mexikom. z historie - pred vela vela milionmi rokov to bolo vsetko pod vodou, ale sak to asi vsetko :) 
O tento oranzovy kus zeme bojovali amici, mexicania a povodni indiani; nakoniec amici vyplatili mexicanov a prekreslili si mapy podla seba. a bolo.





na den som navstivila mesto Sedona, co je cca 2 hodiny autom  severne od phoenixu. sedona je krasne mesto, velmi spiritualne zalozene, zijuce z turizmu. vsetko je tu orandzove. ale sak to sa opakujem.

tu vraj citit silne geomagneticke posobenie. co ja viem. marketing. :)

dokonca tu robia okruhy a ukazuju turistom, kde ktora celebrita byva. co mi doslo trochu divne, ale sak, sme v amerike. a aj tak som 90%  'celebrit' nepoznala, tak som ostatnych spolocestujucich presviedcala, nech si nemyslia, aki su ti ludia preukrutne slavni, lebo to nedotiahli do europy. tak som teda vytiahla fotak aj ja.

toto je domcek Pistu Spielberga

toto je dom annyma za 20 milionov dolarov. ma svoju hvezdaren. hadam viac ani netreba dodat. (fotene za jazdy)
uz aj tu som slavna. darmo.

 Presunme sa do Phoenixu, kde clovek pesiaka nestretne. ledaze by ste narazili na mna., inac, neexistuje. co sa ani nedivim, vsetko je od seba na porazenie daleko



no a tu je kusok zo stareho mesta Scottsdale, kde som, zarazjuco, stretla ludi. klasicki americania - obezni, mimoriadne priatelski a ako to nazvat.. jednoduchi. velmi.


 aha! no a toto je moja kanadska rodina, ktori ma prichylili v ich letnom sidle v scottsdale.

x   thank you  x


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára