pondelok 3. decembra 2012

len dobieham zameskane.

prst je uz jaks-taks k svetu , prisla som skoro z roboty a nemam vyhovorku na nepisanie blogu. tak hadam nieco zo seba vydam. ko tak pozeram do kalendara, uz som tu vyse 3 mesiacov. co znaci, ze:
-  uz tu oficialne nemozem soferovat, teda, dokym si nespravim kanadsky vodicak. (challenge accepted).
- 3 mesiace som si nestrihala vlasy (tak si ich teda rastiem)
- uz sa mi sniva po anglicky (co narobim)

nepisem sem novinky nie preto, ze by som ziadne nemala; prave naopak, casu je volako malo. ale nestazujem sa, len konstatujem. za 3 tyzdne vianoce, doma nam uz vonia vianocny stromcek, za chvilu idem do mexika a ja som este nic nenapisala o arizone. mas spozdeni, baci. vancouver ma na mna ale dobry vplyv v tom, ze nestresujem, lebo to aj tak nema vyznam. uz mi nevadi ani neustaly dazd, lebo pekne vonia, zbrilam si v gumakoch a je mi dobre. ved tu cloveku, ani zle nemoze byt.

ked mi vyjde cas, venujem ho na dobru vec ; pomaham pri organizacii roznych eventov. ako uz spominany seed event, naposledy som pomahala na World Kindness Concerte.  pri taktychto akciach clovek postreta vela inspirativnych ludi. kliknite sem pre viac info o tomto projekte.  podporili sme dobru vec, Kindness Foundation, kde sa snazia spravit svet lepsim, stastnejsim miestom.  kazdy z nas sa moze zapojit uz len tym, ze bude laskavy k ludom doma, v praci, na ulici... vsetci vieme, ze sa to ma robit,  len malokedy nas to napadne. tak si kazde rano povedzme, ze dnes spravime aspon jednemu cloveku krajsi den, a postupne sa to stane uplne prirodzene.


volunteers 2 WKC 2012

co inac nove? ucim sa hadat pokoj a ticho, cvicim jogu a snazim sa meditovat. poviem vam, vzdy si skontrolujte, ci ste nestupili do hovna pred tym, ako idete meditovat. inak z toho nic nebudete mat. (true story.)  cez vikend idem na paradny workshop, na ktory sa tesim jak besna. sak vam potom poviem.

ak mate tipy a triky pre mna (rozumej neznajkompjutra) ako sa da urychlit proces nahravania fotiek na blog, budem vam prevelice vdacna! usanuje mi to podstatnu cast zivota. (zmensovat ani editovat mi to tu nejde)

jesenna.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára