pondelok 19. novembra 2012

uz ste videli leukoplast za 894 babek? voilà!


aby som vas uviedla do obrazu pekne postupne; zacneme palacinkami.  resp., palacinkovym cestom, ponornym mixerom, jeho umyvanim, nevytiahnutim z elektriky a skoro odseknutym prstom. ukazovakom. na pravej ruke. uz vam dava tato mozaika zmysel, ey?

tak som skoncila u doktora, keby to je na mne, slahnem na ranu leukoplast a dufam, ze mi vsetky casti prstu podrzi pekne po hromade. tento moj "eastern europian attitude" bol zavrhnuty kanadskym pristupom, ze na to treba pohlad doktora. nuz teda, nedbam. doktor z kliniky ma poslal do nemocnice a vyplasil ma, ze to je hlboke, mam rozrezane nechtove lozko  treba to zasit. mann!  tak ma v nemocnici vykasirovali vyssie uvedenou sumou, prijali na prvu pomoc a 2 hodiny som cakala na doktora. zatial som pocuvala hlasenia, ake som poznala len z americkych nemocninych serialov, ktore som pozerala ako decko v devatdesiatych rokoch. obcas sa okolo mojej postele mihla sestricka, ktora mala oblecene tricko so smrtkou (nikdy som nebola ed hardyovskym fanusikom), teplaky a obute botasky. sranda! toto som v telke nevidela. som myslela, ze sa tu len po ulici beha v teplakoch, elastakoch (ak je to spravne prelozeny ekvivalent 'yoga pants') a pod. 
jaj, este som vyfasla takyto trendy naramok, aky sa podla mna dava mrtvolam. (ten som si odlozila, do buducna  :) )






chvalabohu, ze ma neprisiel zoperovat kanadsky doktor, ktory ma prijal. konecne som sa dockala a prisiel ku mne doktor  s menovkou Horak. hned som vedela, ze to je dobra sprava; doktorko ma isto predkov z vychodnej europy. pozrel sa mi na to, pozmadzgynal, skoro som odpadla od bolesti a povedala som mu, nech ma neoprobuje operovat, alebo trhat mi rozsekany necht. povedal, ze neni nutno. parada, aspon som mala partaka s eastern europian zmysalnim. slahol mi na to leukoplast a poslal domov. som mu podakovala za dobre drahy leukoplast, vypytala si rukavice, reku nech si mam jak umyvat vlasy. tak este vyzvedal, kedy som mala poslednu tetanovku. spomenula som si, ze akurat bude 10 rokov od poslednej, tak som dostala injekciu. mala som recht, doktor horak ma rodicov z ciech. na jak dobre.

co ma caka a neminie od tohto incidentu: handrkovane sa so zdravotnou poisovnou, hadam sa zosynchronizujem v robote a nevypadne mi necht, ked budem servirovat volakomu veceru, umyvanie si zubov s lavou rukou (co je super, aspon si aktivizujem pasivnu hemisferu a mozno sa naucim delit, ano babka, delit! :) ) a vsetko mi trva 5x dlhsie, musim sa naucit trhat si obocie lavou rukou  a sprchovat sa s igelitkou na ruke, lebo tie rukavice, so som si priniesla z nemocnice su pre opuchuty a pozliepany ukazovak male.

poberiem sa teda; pisanie 9 prstami nie je mad lizat, ved ja sa vam zas coskoro ozvem. 

z tohto prispevku dokonca vyplyva ponaucenie (ako z ezopovych bajok). viete ake, ze? 
pre istotu -  vzdy pred tym, ako pojdete umyvat ponorny mixer skontrolujte, ci je vytiahnuty z elektriky.
to je moje posolstvo na dnes.  

hlupy* sa uci na vlastych chybach, mudry** na chybach hlupaka.
* hlupy = bacigalka
** mudry = moj drahy citatel.

hasta la vista!

1 komentár:

  1. Ja uz som sa takto poucil, ale nie na vlastnej skusenosti. To len z tych hororovych scenarov, co vymysleli moj tata, ked ma videli sparat sa v ponornom mixeri lyzickou, ked nebol este vonku z elektriky. Od tych pribehov radec vytahujem hned kabliky.
    Ale inac velice pekne si to napisal, Bacigal.
    Kuro velky udatny

    OdpovedaťOdstrániť