nedeľa 21. októbra 2012

the SEED event

poviem vam, top den - 12-oct-2012.
este doteraz som nevstrebala vsetko, co som zazila, pocula, videla a vyskusala. tolko  inspirativnych ludi na jednom mieste sa nevidi casto.
ako by povedal klasik; kam jeden nemoze, nech tam posle bacigalku. nuz, podme na to:


tento event bol urcenych pre tych, ktori sa zaujimaju o ludsku mysel, telo & dusu, o rozjimani a o zmysle zivota a vyzname existencie cloveka. to boli hlavne temy na velkom podiu, okrem toho tam bolo velke mnozstvo stankov, kde ste sa mohli dozvediet viac o zdravej vyzive, spiritualite,  meditacii, wellness a veciach s tym suvisiacimi.


v skratke vam predstavim prednasajucich. je velmi tazko zhrnut do par riadkov ich vyse hodinove vystupenia, tak sa aspon pokusim priblizit vam ich podstatu a ti, ktori vas zaujmu (az vobec) tak si o nich precitajte nieco on-line (je ich plny internet), dokonca aj v slovenskych knihkupectvach sa da k niektorym z nich dostat.


Adam Dreamhelaer
alebo aj Adam McLeod, a.k.a World's Most In-Demand Healer

- uz od mlada videl aury a pracoval s energiami; ked mal 14 vyliecil svoju mamu, ktora dlhe roky trpela multiple sklerozou. ak vam nieco hovori meno Ronnie Hawkins (kanadsky spevak), ten mal 6 mesiacov do konca zivota kvoli rakovine pankreasu. adamovi sa o nom snivalo, zavolal mu a po niekolkych lieceniach ronniemu doktori nic nenasli. po tomto uspechu sa stal adam  medialne znamym.
vystudoval molekularnu biologiu a  biochemiu a napisal knihy, prelozene do 21 jazykov v 35 krajinach. neustalym studiom a vyskumami chce priblizit alternativnu medicinu do vedeckej sustavy.

na seed evente bol mojim #1, ma velmi prijemne vystupovanie a pokojny hlas. hovoril o tom, ako sam clovek ovplyvnuje fungovanie svojho imunitneho systemu prostrednictvom zamernych myslienok (intentions). moderna medicina rozumie zlozitym detailom ludskeho organizmu, ale nedokaze priznat system energii, ktory vsetko riadi. ('myslienky' cloveka su casto prehliadane v liecebnom procese). moderna medicina ignoruje tieto starodavne mudrosti a tym padom sa pozera na telo ako na oddelene casti.
nase telo tvoria triliony buniek a nespocetne mnozstvo chemickych reakcii, ktore sa odohravaju kazdy sekundu. vsetky tieto reakcie su ovplyvnene nasimi myslienkami. kazdy z nas je zodpovedny za  wellbeing kazdej bunky v tele, preto by sme mali krmit svoje bunky najlepsimi moznymi ingredienciami pre optimalne fyzicke, psychicke a duchovne zdravie. povzbudzujte sa pozitivnymi myslienkami.

adam nam ukazal, ako treba zameriavat myslienky pri liecebnom procese a robili sme energeticke cvicenia, vysvetlil nam kroky ako sa spravne  robi vizualizacia ... vsetko to bolo pre mna velmi nove a i ked som celkom skepticka co sa tyka takychto veci, tato skusenost vo mne vzbudila prirodzenu zvedavost. lebo vazne... nieco to ma do seba.



David Wolfe
World Leading Nutrition Expert

Davida som poznala ako jedineho este pred seed eventom; z dokumentarneho filmu Food Matters. na neho som sa teda tesila najviac. z mojich chabych poznamok vyberam nasledovne info, ktore som dokazala zachytit, aby som sa mohla s vami o ne podelit.
ako ma isto mnohi z vas poznate, ja o jedle mozem hovorit a pocuvat hodiny, takze davida som si fakt vychutnala.

ak mozem vsetko zhrnut do 1 vety, tak zakladom je JEST SUROVU ZELENINU. podla moznosti nie taku, ktoru kupite v kauflande a tvari sa ako zelenina. vratte sa par rokov dozadu, ked sme jedli len to, co nam dala nasa zahrada. ak nemate taku moznost, podporujte lokalnych zahradkarov, babky na trhu (babka, skoda, ze tu nie si, taky biznis by si tu zrobila..) alebo si priplatte za kvalitne bio produkty.

co som sa dozvedela; imunitny system je siroky a komplexny; sluzi na detoxikaciu a na ochranu tela pred ochoreniami a cudzimi votrelcami (haha, to je slovo!) vsetci dobre vieme, co oslabuje nas imunitny system a ked ma toho vela na robote, straca schopnost zbavovat sa odpadu efektivne a vyzdauje viac opory. preto treba prijimat urcite superfoods a superherbs. tie by sme mali zaradit do nasej kazdodennej potravy.

prinasam strucny zoznam super-foods a super-byliniek. skuste si zistit ich dostupnost, studujte, googlite

1) reishi hrib
- reishi alebo kralovna liecivych hribov, tiez zvana "elixir nesmrtelnosti"  ochranuje pred utokmi bakterii, virusov, zneciteni, chemikalii, plesni a kazdodennej toxicity. pomaha redukovat stres.

2) chaga hrib
- alebo Kral liecivych hribov, obsahuje najvyssie mnozstvo protinadorovych zloziek ako cokolvek ine.
obsahuje same dobre veci na vsetko (comu som nerozumela, bolo to dost odborne), ale ti, ktori viete ake dolezite su kakaove boby pre detoxikaciu, chaga je porovnatelny antioxidant. okrem toho je teda najdolezitejsia rastlina (nazvime hrib rastilnou), ktora je ucinna v boji proti rakovine

3) ginseng
- svetoznamy pre obnovu energie, koren sa pouziva na zvysenie bdelosti a odoslnosti. pomaha bojovat proti bolesti

4) chlorella
- stara dobra chloerella, ku ktorej som sa dosial neodhodlala vyskusat ju ; teraz uz naozaj musim, uz len pre to, ze je to prirodny, zeleny detoxikant  a ma vysoke mnozstvo proteinov, ktore dokazu eliminovat z nervoveho ystemu a mozgu chemicke toxiny. zide sa.

dalsie - goji berries, aloe vera, noni, spirulina, ashwagandha, shitajit.

Ja sa budem venovat tejto teme dost intenzivne, tak vam budem prinasat info. budte prosim trpezlivi, trva mi to ako lacnemu sranie. viem.



Deepak Chopra
Top 5 Speaker in the World
- ten bol hlavnym headlinerom vecera, a pretoze som ho nepoznala, nemala som velke ocakavania.  skoda slabeho ozvucenia a velmi silneho indickeho akcentu, inak na jednotku.

panko okrem ineho posobil na bostonskej a harvardskej univerzite, napisal viac ako 64 knih, mozno poznate 7 Spirtual Laws of Success..
nakolko moje sucane chabe poznatky o nom nie su hodne  par riadkov, niekolko prispevkov budem venovat prave jemu. ale to si vyzaduje cas, ktoreho, bohuzial, nemam tolko, kolko by som potrebovala. hadam pomaly dalej zajdem.


zvysnym prednasajucim sa budem venovat nabuduce.
(quick foto cez prestavku, inak bolo narvane)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára