piatok 7. septembra 2012

fotky? ha-ha!

co ine mi len ostava, ako sa smiat sama na sebe. v tohto prispevku dokonca vyplyva ponaucenie. a sice; nepchajte SD kartu zo svojho milovaneho fotaka do ineho otvoru na pocitaci ako to otvoru na SD kartu urceneho. inak dopadnete ako ja a o vsetky drahocenne fotky pridete v priebehu okamihu. ano, uzasny apple monitoro-poctitac-ci-co-to-je mi vcucol kartu a zjavne mu nijak neprekaza. a pinzeta nepomohla. viac skody ako osohu.  mann! co ine mam na to povedat?

dufam, ze casom sem budem prispievat castejsie, lebo byt tymto blogom, tak sa na svojho autora strasne jedujem, ako ma zanedbava.
tak vam zatial poviem, co sa mi tu paci. odpad. fakt! cele toto ekologicke zmyslanie spolocnosti je krasne a dufam, ze sa coskoro dostane aj k nam. celkovotu pocitujem navrat k povodnemu sposobu zivota, velmi trendy je tu podporovanie lokalnych farmarov, bio a organic vyrobky, spolocnosti sa pretekaju v tom, ktora ich nadoba ma viac percent rozlozitelnosti a pod. sudaky sa musia zamykat. preco? lebo medved! vazne. teraz je sezona, kedy nie su lesne plody  a lososy este nie su, tak hladnym medvedom neostava nic ine, len si rubat cestu k ludom a hrabat sa v smetiakoch.
cize, celkom vhod mi padla rada, ked som sa chystala na moju vecernu prechdzke; ak nieco zasuchoce v krikoch, nemusi ito byt krasny vtacik alebo milunka vevericka.  diky!


2 komentáre:

  1. If you look in Blogger under "Lay Out" you can add a widget to the sidebar called translate..... Glad to know you are alive!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thanks chris, I know this blog looks rather empty and boring, but i'll try to make it look a bit fancier (even though I'm rubbish at computers whatsoever).
    I appreciate you took a look and sure I'll write some english-friendly posts as well. X

    OdpovedaťOdstrániť